Wednesday 2 May 2012

Mak sedara belikan buku AinMaisarah! package RM150 (PWTC) ^__^

Hai... YA ALLH!! Di bersyukur sgt2 kepada Allah sebab dah makbulkan doa' Di!

Mak Sedara Di dah belikan buku ain maisarah tau??
Di suruh beli Novel comel yang harga RM15 jerw.. dia pergi tambah kosong di belakang! tak paham? alah yang macam ni > RM150<  gilosh! >__< Di suka sgt2!  <3 U my Mak Uda.

dia belikan yang package punyalah.. dapat keychain  + buku novel 6 buah + novel comel 6 buah * buku nota kecil + buku aoutograf AinMaisarah + lencana Sri Bangsar (harp2 dapat milo and gadis bintang!) +  dan banyak lagi! Di lupa ada dia lagi. Memang banyaklah barang yang dia belikan

Di pun dah pening kepala nak baca mana dulu? setelah otak Di dan tuannya! (ahaks) Di pilih penubuhan The Wanababes! dan nest2. ikut citaras Di lah yer?? so, korang don't nyebok-nyebok pula tau. aduhh! sorry suara Di ayu sangat! haha..

..sekali. yg ni Di ambil dari Facebook dia. nnti Di tambah lagi gmbar okey? x sempat sekarang ni:


banner AinMaisarah! cunlah Kak AinMaisarah!


credit to: Inas Tihani! sepupu Di tau.. thnx sebab pegang buku tu.. cun ah!!


dapat aoutograft Kak AIn sekali. ohh... tentera nama Ain kan dekat situ? oh, itu bukan untuk saya! T^T.. yg tu untuk sepupu saya yg sorang lagi. nama dia Ain. sama macam AinMaisarahkan??



Liyana Josmot! nyummy cake! nilah novel comel..


nilak kotak yg beharga RM150. ada set! alah, macam Di cakap di atas tadi..yg ada ketchain semua tu..


credit to : inas Tihani!!
wuu... Di suka sgt dapat buku Senah White dengan The Wanababes Kerdil cerita mengenai The Wanababes didera dan masuk ke alam dongeng. kesian The Wanababes!


yeye.. dapat buku Robita!! LAWAK SEKOLAH!! Di tak sabar nak baca....



Di tak tahu nak cakap apa! haha.. but, cantikkan penanda buku tu??


nilah buku NOVEL COMEL yang dibeli.. banyakkan? tak sabar nak baca PENUBUHAN THE WANABABAES!..



ni lencananya! seronok dapat gadis bintang. tapi kalau boleh nak milo!! milo Si Kucing gebu..


x sabar nak pergi ambil semua barang2 ni di Ampang Jaya, Selangor. nanti ibu Di pergi ambilkan minggu hadapan haru Jumaat. nanti bila dapat, Di nak ambil dan cium banyak2 dan nak baca sampai malam! muahaha... korang borring dengar cerita Di? apa lagi, tekan pangkah okey? (just kidding dear :)  )

lambat lagi nak dapat buku tu.. T^T sedihnya! it's okey Di, pejam celik pejam celik dah dapat buku tu! 11 hari lagi.. sabar..

firts sekali Di nak baca novel comel. sekarang ni Di ada 18 buah buku AinMaisarah tau? korang ada berapa? Di pengumpul tegar buku Kak AinMaisarah! muahaha.. :D :D :D :D

tak sabarnya nak baca,, oh eh! aduh, menyanyi pula Di! maklum sahaja suara Di sedap macam suara Najwa Latif! jgn jeles yer korang? haha... amboi, tergedik-gedik pula Di ye?

Di nak ucap terima khasih kepada Mak Uda sebab keluarkan duit sebanyak RM150 tuhh... terima khasih. Di terjerit-jerit apabila dapat tau yang Mak Uda belikan yg package nyerr... siap dengan tandatangan untuk Di dan untuk sepupu Di, Ain..




P/S: BESTNYA!!!! Di rasa nak menjerit! :)

0 ahli The Great Babes:

 
© Copyright | All Right Reserved by Owner